JAWA 350-634 Konopnice Pánské tričko retro
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

JAWA 350-634 Konopnice Pánské tričko retro

Pánské kvalitní tričko 100% Bavlna 200 g/m² s úzkým průkrčníkem s přídavkem 5 % elastanu. Zpevňující ramenní páska. Exkluzivní vzhled díky finální silikonové úpravě.

  • S
  • M
  • L
  • XL
  • XXL
  • XXXL
  • XXXXL

489 Kč S DPH

404 Kč Bez DPH

1
check Skladem
Dodací lhůta: [3-4] Pracovní dny
Pohodlné doručení
Zasíláme Zásilkovnou a Českou poštou
Jsme český výrobce
Trička s potiskem přímo vyrábíme. Žádný přeprodej z Číny.
Výhodné ceny dopravy
Balíkovna od 50,- Zásilkovna od 60,-
Bezpečná platba
Jsme bezpečný obchod, nabízíme platební bránu i dobírku.
Výměna velikosti
Nevhodně vybranou velikost můžete pohodlně vyměnit do 14 dní.
Popis

Jawu 350/634-7 hlavně proslavila velice úspěšná filmová komedie z roku 1983 Slunce, seno, jahody režiséra Zdeňka Trošky, kde na ní jezdil Venca Konopník. Odtud také přezdívka tohoto modelu : „Konopice“.

V roce 1973 představila továrna Jawa z Týnce nad Sázavou motocykl Jawa 350 typ 634Motor byl převzat s menšími úpravami z předchozích typů Jawa. Byl to léty osvědčený, i když trochu zastaralý dvoudobý vzduchem chlazený dvouválec o zdvihovém objemu 343,5 cm³. Tento motor byl z počátku vyráběn bez odděleného mazání (Jawa - Oilmaster), takže se olej musel přilévat a míchat přímo do paliva.

Ostatní části motoru nebyly nijak zvláště změněny. Spojka zůstala stejná jako u předchozích modelů, pouze obložení třecích lamel bylo zhotoveno z odolnějšího materiálu - výrobku n. p. Osinek. Dále byla konstrukčními i technologickými úpravami zvýšena životnost převodovky. Další a to zásadní změny doznal karburátor, do kterého byla vložena jiná hlavní tryska a též zde bylo nové seřízení karburátoru. Jednalo se o karburátor typ Jikov SBDB 2926.

Také podvozek doznal u Jawy 350/634 mnoha změn. Zcela změněn byl rám se zadní vidlicí. Je uzavřený a ze tří čtvrtin dvojitý. Byla to osvědčená konstrukce převzatá z rámů úspěšných soutěžních motocyklů Jawa a je chráněna čs. patentem. Přední vidlice byla celá převzata z dřívějších typů, výkovek spodního nosníku se však vyznačuje zvýšenou tuhostí.

Palivová nádrž byla zcela nová se zvětšeným objemem. Sedlo je dvojité, anatomicky tvarované, uzamykatelné. Po sejmutí sedla je ve střední části podsedlového prostoru umístěn akumulátor a další příslušenství s výbavou. V pravé části schránky je uloženo nářadí, levá část je pro volná uložení náhradní duše a jinou nutnou výbavu.

Tento motocykl počítal se stokilometrovou rychlostí a byl jí schopen bezpečně udržovat. Svými jízdními vlastnostmi si dokázal poradit i s tím nejhorším povrchem silnic a cest.

Mezi kladné vlastnosti motocyklu patří zejména tuhý rám, velmi dobré jízdní vlastnosti, jisté vedení stopy i v zatáčkách, přirozená poloha jezdce i spolujezdce, dostatečný objem palivové nádrže, snadná údržba, solidní stavba a zpracování, bohatá výbava a zcela krytý sekundární řetěz. Naopak k záporným vlastnostem patří poměrně vysoká hmotnost, celkově vysoká stavba, měkká přední vidlice (často doráží), velmi špatný přístup k maticím utahujícím stupačky, obtížné stavení na centrální stojan, úzké sedlo, průměrná účinnost brzd a malá tuhost rámu v podsedadlové části.

Parametry